USER_AVATAR
Teresa Saborit
Fundadora

Entrades: 788
Membre des de: dl. 21 gen. 2008, 11:21 am
Bloc: Veure bloc (244)
Arxius
- desembre 2017
+ novembre 2017
+ octubre 2017
+ juliol 2017
+ juny 2017
+ maig 2017
+ abril 2017
+ març 2017
+ febrer 2017
+ gener 2017
+ desembre 2016
+ novembre 2016
+ octubre 2016
+ juny 2016
+ abril 2016
+ març 2016
+ febrer 2016
+ gener 2016
+ desembre 2015
+ novembre 2015
+ octubre 2015
+ juliol 2015
+ juny 2015
+ maig 2015
+ abril 2015
+ març 2015
+ febrer 2015
+ gener 2015
+ desembre 2014
+ novembre 2014
+ octubre 2014
+ setembre 2014
+ agost 2014
+ juliol 2014
+ juny 2014
+ maig 2014
+ abril 2014
+ març 2014
+ febrer 2014
+ gener 2014
+ desembre 2013
+ novembre 2013
+ octubre 2013
+ setembre 2013
+ juliol 2013
+ juny 2013
+ maig 2013
+ abril 2013
+ març 2013
+ febrer 2013
+ gener 2013
+ desembre 2012
+ novembre 2012
+ octubre 2012
+ setembre 2012
Cercar blocs

Vols una paraula d'or? Comença l'intercanvi de claus!

Enllaç permanentAutor: Teresa Saborit Data: dv. 18 març 2016, 7:33 pm

Teniu un clau «Aprenent», «Oficial 2a», «Oficial 1a» o «Contramestre»? Ara és la vostra!

Des d’avui i fins el pròxim 31 de març a les 10 del vespre teniu temps per intercanviar les claus d’or de la Fàbrica de Paraules que tingueu en el vostre haver. En cada cas podeu escollir entre un nombre de paraules per completar la vostra teranyina o una paraula d’or. Les paraules d’or tenen un valor incalculable! Només aquells que les tinguin en les seves teranyines les podran utilitzar durant les proves de mestre del mes d’abril. Feu clic aquí per veure totes les possibilitats que teniu a la vostra disposició. Una vegada hagueu pres la vostra decisió, digue-ho al blog com a comentari d’aquest missatge.

Us falten paraules per acabar de teixir el repte que us havíeu proposat? La Quesis acaba de posar en funcionament dos nous telers.

Un és molt especial, ja que és l’últim teler d’aquesta categoria que activarem aquesta temporada: 83a Crida «Destí». Tots els qui utilitzin aquest teler rebran directament l’última paraula de plata de la Fàbrica de Paraules («Destí»). Aquesta quinzena no hi haurà intercanvi de comentaris: volem que gaudiu amb tranquil·litat de les vacances de Setmana Santa, us les heu ben guanyat!

L’altre teler és el penúltim de la seva categoria: 72 Minicrida «Poma». I si… En tallar una poma per la meitat descobreixes un cuc prenent el te en una mini casa de nines que hi ha al cor de la fruita? I si el cuc t’enfila enfurismat per haver-li destrossat la casa? I si el cuc agafa el mòbil, truca un amic i un gegant alt com un gratacels et talla el menjador per la meitat amb un ganivet immens d’untar mantega? Escriu un text que respongui a un dels interrogants, a dos o a tots tres.

El pròxim divendres activarem l’últim teler de minicrida i a partir de llavors tindreu a les vostres mans totes les eines possibles per acabar de teixir el repte que vàreu escollir l’octubre passat. Si voleu rebre una invitació per participar a les proves de mestre, teniu fins el 31 de març per completar les vostres teranyines!

En paral·lel continuen les activitats que hem programat en motiu del Dia Mundial de la Poesia. Per una banda, el passat 15 de març vam participar en el recital de poesia «No té barana» al Bar l’Horiginal de Barcelona. Moltes gràcies a tots els qui ens vàreu venir a veure! Per l’altra, el pròxim dilluns 21 us animem a participar en una nova marató de #tweetrelat que, per segona vegada consecutiva, hem organitzat amb la Fundació Joan Brossa. Si la que vam organitzar el gener passat, #tweetrelat #relatBrossa, va servir per commemorar les efemèrides del poeta, la del pròxim dilluns serà per animar-vos a completar versos partint del poemari «El dia a dia» de Joan brossa: #tweetrelat #Eldiaadia. Des de les 9 del matí i fins a les 9 del vespre, cada hora publicarem versos inacabats que haureu de completar amb les vostres paraules emprant les etiquetes #tweetrelat i #Eldiaadia. Una selecció dels versos participants seran impresos i enganxats en un mural que penjarem al Bar l’Horiginal amb motiu de la marató de poesia brossiana que la Fundació Brossa ha organitzat per homenatjar el poeta.

Espero que gaudiu del cap de setmana, de l’inici de la Setmana Santa i del Dia de la Poesia.

Ens llegim!

14 Commentaris Vist 4919 vegades
Commentaris
Següent

RE: Vols una paraula d'or? Comença l'intercanvi de claus!

Enllaç permanentAutor: bt_yolanda Data: dj. 24 març 2016, 3:00 pm

No sé si ho he entès bé. Tinc quatre claus d'or i les puc canviar per quatre paraules d'or? Llavors m'hi apunto. Mentrestant, treballo en les minicrides per aconseguir les paraules que em falten.
Bones vacances!
Teresa Saborit l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 24 març 2016, 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
bt_yolanda
Escriptor/a de VullEscriure

Entrades: 223
Membre des de: dl. 03 feb. 2014, 6:37 pm
Bloc: Veure bloc (0)

Re: Vols una paraula d'or? Comença l'intercanvi de claus!

Enllaç permanentAutor: Teresa Saborit Data: dj. 24 març 2016, 3:35 pm

Exacte! En el teu cas tens 4 claus d'or. Pots decidir entre convertir-les en Paraules d'Or que podràs utilitzar a les Proves de Mestre del mes d'abril o convertir-les en paraules per a la teva teranyina (en el teu cas, les podries convertir en 1.050 paraules, el què signifcaria que llavors sols et faltarien 550 paraules per completar el repte de 10.000 paraules que t'havies proposat ;) ). Prenc nota de la teva decisió. Molts ànims en les minicrides que et falten per assolir el repte i bones vacances!
USER_AVATAR
Teresa Saborit
Fundadora

Enllaç permanentAutor: Mixa Data: dj. 24 març 2016, 7:18 pm

Jo també m'apunto a intercanviar les meves tres claus per les paraules d'or corresponents... Sol, Horitzó i Llum!

Quina emoció, les proves de Mestre estàn a tocar! ^^

Bones vacances i ens llegim a la tornada!

Mx
En el llibre petit hi ha la bona sentència

Paraula de Mixa
https://paraulademixa.jimdo.com/
Mixa

Entrades: 98
Membre des de: dt. 20 oct. 2015, 1:01 pm

Enllaç permanentAutor: Teresa Saborit Data: dj. 24 març 2016, 9:01 pm

Fantàstic, Mixa! Prenem nota de l'intercanvi!

Després de les vacances... Inici de les proves de Mestre! Hauries de veure la Quesis: està tan il·lusionada que no para de fer salts per la Fàbrica (hehe).

Feliç Setmana Santa :D
USER_AVATAR
Teresa Saborit
Fundadora

Enllaç permanentAutor: Pocatraça Data: dv. 25 març 2016, 6:21 am

Hola.
Jo també vull les meves paraules d'or corresponents.
Crec que son 3.

Mentre continuo amb els darrers relats.

Gràcies.
Pocatraça

Entrades: 236
Membre des de: dl. 01 des. 2014, 8:25 am

Enllaç permanentAutor: Teresa Saborit Data: dv. 25 març 2016, 11:25 am

Prenem nota de la teva elecció, Pocatraça!

Les teves tres claus es converteixen en les paraules d'or "SOL", "FOSCOR" i "HORITZÓ".

Ànims per teixir l'última part de la teva teranyina i molt bona Setmana Santa :D
USER_AVATAR
Teresa Saborit
Fundadora

Enllaç permanentAutor: Somnidolç Data: dt. 29 març 2016, 11:34 am

Hola,
Jo també les vull canviar per les paraules d'or :D

Quines paraules més boniques!

Pd. Gràcies per crear VullEscriure. Si no l'hagués descobert no sé si ara escriuria ;)
Somnidolç

Entrades: 120
Membre des de: dc. 06 maig 2015, 12:51 pm

Enllaç permanentAutor: deomises Data: dt. 29 març 2016, 9:14 pm

Jo també canvio les quatre claus d'or per les quatre paraules d'or. Digueu-me temerari o cobdiciós ;)

d.
deomises

Entrades: 430
Membre des de: ds. 20 abr. 2013, 6:55 pm

Enllaç permanentAutor: Mati Data: dc. 30 març 2016, 8:13 am

Hola, jo també voldria canviar les meves claus per les paraules d'or, ja explicareu com funcionen aquestes ;). Em sembla que tinc 4. Gràcies!
Mati

Entrades: 18
Membre des de: ds. 10 oct. 2015, 11:46 am

Enllaç permanentAutor: Corneli Cordill Data: dc. 30 març 2016, 6:41 pm

Hola! Jo també m'apunto al canvi de les meves claus daurades per les paraules d'or.

Moltes Gràcies!!
Corneli Cordill

Entrades: 227
Membre des de: dt. 06 gen. 2015, 6:24 pm

Qui està connectat

Usuaris registrats: Google [Bot]